No niin, mukana menossa minäkin. Tildajuttuja on jonkun verran tullut tehtyä, koitan laittaa kuvan enkelistä jonka tein ennen joulua. Suunnitteilla on vaikka mitä -kunhan vain jostakin saisi taiottua vuorokauteen lisää tunteja...
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)










5 kommenttia:
kaunis enkeli.... Se aika on juuri se mikä tässä puuttu... toiset mokomat lisää vuorokauteen sitä vapaata niin jo ehtisi suhraamaan....
Aivan IHANA enkeli.missä kirjassa tähän on kaavat?ja joo,kertokaa,jos jostain saa niitä lisätunteja kelloon,olisin myös kiinnostunut ;))
hei,
haluan myös tietää mistä saa lisätunteja päivään. enkelisi on ihana.
terkuin
my little cottage: juu, lisäätunteja päivään en oo vielä löytäny ees mistää nettikaupasta, hihkase heti jos löydät jostain.
Enkelin kaava löytyy Tildas julehus kirjasta. Tuolla on mittaa n.48cm ja siinä olisi ohjeet sellaiseen n.80cm enkeliin.. Voisihan sellaisenkin tuonne pihalle oven viereen seisoskelemaan tehdä =0)
Lähetä kommentti