lauantai 12. tammikuuta 2008

Uusi ilmottautuu

Hei kaikki Tildalaiset !

Olen Katri, 40-vuotias Viiden lapsen äityli Pohjois-Suomesta. Löysin Tilda-jutut viime vuoden loppupuolella ja se oli rakkautta ensi silmäyksellä. Olen tilkkuillut pian parikymmentä vuotta ja on ihana, että näinkin pitkän ajan kuluttua löysin jotain ihmeellisen ihanaa.

Käyn päivittäin katsomassa näitä sivuja ja viimein päätin itsekin uskaltautua mukaan. Minulla ei ole vielä omaa blogia, mutta suunnittelen sitä kovasti ja vakaa aikomukseni on aloittaa "blogeilu" tämän vuoden alkupuolella.

Minä olen hankkinut ensimmäiset Tilda-kirjani Ad Libris kirjakaupasta sekä Huuto.netistä. Olen ommellut jo kuusi enkeliä. Laitan jossakin vaiheessa niistä kuvia tälle sivulle. Ongelmana on, että minun on aika vaikea saada Tilda- tuotteita täältä omalta paikkakunnalta. Onneksi Elli on lähettänyt niitä minulle ja oli ihana yllätys lukea Kasperiinan sivuilta, että sieltä saa Tilda-juttuja sekä myös Tilkku-Sadulta.

Kiitos, että saan kuulua tähän ihanaan porukkaan.

T. Katrilli

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tervetuloa mukaan!

Titti kirjoitti...

Tervetuloa! Mukavaa kun tulee uusia Tildalaisia.

Unknown kirjoitti...

Tervetulotoivotukset minultakin! Kiva että pohjosesta muitakin kuin minä!

Unknown kirjoitti...

tervetuloa mukaan näyttelemään ommelluksia.