maanantai 11. helmikuuta 2008

Synttärivaihto



Tuo oli hauska idea, kun eikös monessa paikassa / listalla ole ja sitten saa monelta monelta paketteja.
Musta ton vois järjestää ( vaikka ite joudun odottaa sit vuoden , YHYYY)
tehtäiskö sillee, että ei tarvii olla suurta, esim Tilda kortti, pari nappia kangastilkku. Tai sitten joku pieni hahmo, etana, sudenkorento, pieni pussukka. Mitä ite tahtoo tehä.

Sääntönä ois se, että jos ilmottautuu mukaan, niin sitten lähettää kanssa. Jos rikkoo sääntöä niin poistuu synttäri listalta. Pitää miettiä ja antakaa ehdotuksia, että monta kertaa ko. henkilön jättämättä lähettämättä paketti poistetaan listalta?
Ja jos ei ehdi lähettämään ajoissa, on velvollinen ilmoittamaan täällä tai synttärihenkilölle että lahja myöhästyy.

Minulla on jo idea miten tämä synttärien muistiin laittaminen tänne foorumille tehtäis. Mutta sitten osoitteet...Hmmm....otako mä sitten hoitaakseni sen, että jonkun synttärin lähestyessä lähetän synttäri rinkiläisille hänen osoitteen? Oisko se sit selvin tapa?

Ja jos nyt jeti kohta on synttäri jollai, niin häntä ei varmaa haittaa jos paketit myöhästyy vähän ;) Jos tahtoo mukaan. Nopeitahan myö ollaa :D

20 kommenttia:

Cecilia kirjoitti...

Hyvä ajatus, haluan mukaan synttäri vaihtoon. Lähetänkö vielä s-postia sulle? Myöhästyin ystävänpäivä vaihdosta...

Anonyymi kirjoitti...

tiina38: vielä ei minulle lähetetä mitään, katson mitä ehdotuksia tulee ja informoin lisää tässä blogissa ;)

lasitilkkupuutarha kirjoitti...

Tuo idea että Kasil lähettäisi osoitteet rinkiläisille siinä vaiheessa kun synttärit lähellä on hyvä, koska silloin tulisi huolehdittua ettei kukaan unohdu.

Voisiko ajatella myös niin ( ellei liikaa vaivaa Kasilille ), että jos ilmoittautuneita paljon ( esim yli 10 ) perusteittaisiin useampi lista: Ei tulisi liian raskaaksi kenellekään...

Anonyymi kirjoitti...

tuo musta kuulosti toisaalta hyvälle, että jaettaisi 10 henkilön ryhmiin jos tulee paljon osallistujia.

KOSKA mun ois hellpo sillo lajitella jokainen sähköpostissa omaan kansioon:
synttärivaihto1, synttärivaihto2, jne ja saisin yhdellä näpäyksellä ryhmään kuuluville kaikille lähetettyä osoitteen.Katsoin jo siihen sopivan erillisen mailin.
KOSKA (taas) nyt nää vaihdot, niin tulee incredimailiin, ja siellä pitää jokaiselle eriksee lähettää osoitteet.

Ja sitten jos ois niin, kuten ehdotettiin mailissa , että jos jokainen kertos monelle lähettää lahjan, esim: ilmottaudun kahteen vaihtoon. Mun pitäs sumplia ja katsoa sitten kenelle kukaki laittaa että tulis jokaiselle jotain, Ja siinä tulee taas toisaalta ylimäärästä tytötä, kun nyt jo homehdun tähän tuoliin :D Hyvä ehdotus oli kyllä tuokin!

Eliza kirjoitti...

Juu, kuulostaa hyvältä tuo 10 juhlijaa samassa ryhmässä. Eipähän tuo liikaa paineita osallistujille. Olisiko vielä liikaa pyydetty että Kasil katsoisi, ettei ryhmässä ole lähekkäisinä päivinä juhlijoita? Sillon kertyisi tasaisesti paketin lähettelyjä.

Anonyymi kirjoitti...

eliza: pystyn kattomaan ettei tulisi lähekkäin, se ei tuo liikaa "paineita" :D

Susanne kirjoitti...

Kuullostaa hyvältä. Täällä innokas osallistuja myös :)

Katja kirjoitti...

Hei!
Tuo kuulostaa tosi kivalta, ehtii paremmin paneutua asiaan. Olis melko hurjaa jos synttäreitä alkas olla joka viikko :)

Tarja kirjoitti...

Tosi kiva ajatus! Mukana ollaan!!

lasitilkkupuutarha kirjoitti...

Lisää ideoita :-) Jos jonkun synttärit ehtivät tässä alkuhässäkässä mennä niin eikö hänelle voisi lähettää nimipäiväpaketin?

Anonyymi kirjoitti...

lasitilkkupuutarha: hyvä idis, mutta tois mulle lisää töitä= seuraa nimipäivät. Heh, ja mun nekin meni jo :oP

Anonyymi kirjoitti...

Tulin korjaamaan sanojani.
Anteeksi.
En siis tarkoittanut sitä että alan itkemään kun mun paketit tulee vasta vuoden päästä, se oli vitsi ...ehkä huonoa.
Mutta siis, se ei mua haittaa että mä joudun pakettini odottamaan. Mulle onyhtä synttäriä tää , että sain tän blogin/ foorumin pyörimään :)

lasitilkkupuutarha kirjoitti...

Ajattelin kyllä ihan että ko. henkilö olis ilmoittanut nimipäivän samalla tavalla kuin synttäripäivän eli sinun työhösi ei olisi vaikuttanut mitenkään...

Nyt pitää lopettaa tää ideointi :-)

Anonyymi kirjoitti...

Lasitilkkupuutarha: heiiiiiiiiiiiii....en mä pahalla tarkoittanu, anteeksi :(

lasitilkkupuutarha kirjoitti...

En minä sitä tarkoittanut että olisin loukkaantunut :-) Mulla vaan tahtoo ns. mopo karata käsistä kun liikaa ryhdyn suunnittelemaan ja ideoimaan :-) siitä toi että pitää lopettaa ideointi

Ps. taas tuli huomattua että kirjoittaminen äärimmäisen hankala tapa ilmaista asioita ja ainakin minä huomaan olevani liian "suorapuheinen" kirjoittaessani

Merja kirjoitti...

Hauska,että tämä poiki näin paljon ideoita ja innostuneita!
tuo on ihan tosi,että kirjottaessa saattaa saada aikaan väärinkäsityksiä ja ns.loukkaantumisia joita ei oikeasti tarkoita,koska ilmaisee asian jotenkin,miten toinen sitten ymmärtääkin erilailla.ja äänensävyäkään tässä ei kuule,jotta nauraa kihertääkö toinen samalla ;P

Anonyymi kirjoitti...

LTP( lyhennys lasitilkkupuutarha :D )

Hyvä, asia okei. Ajattelin että mä olin niin tyly .

Halirutistusokeikaikki :)

Unknown kirjoitti...

minäkin ilmottauduin kasilille sähkisken kautta. haluaisn tulla mukaan tähän rinkiin, jos tietty en saisi heti synttärikaveria jolla olisi huomenna synttärit ;). paketti ei ehtisi millään perille ;)

Anonyymi kirjoitti...

Minäkin plen ilmoitautunut.Tämä on tosi kiva juttu.Joten kiitos.

Anonyymi kirjoitti...

käykö paketiksi myös esim.tildamaiset paperit, tarrat, ym.askartelujutut, tai jotain muuta tildamaista?