sunnuntai 2. marraskuuta 2008
Pipareiden aikaan
Meillä leivottiin eilen lasten kanssa ensimmäiset piparkakut, siitä innostuneena tein myös yhden kankaisen. Joulukuuseen ensimmäinen piparikoriste, näitä täytyy tehdä lisää.
Samantien askartelin kortin kolme vuotta täyttävälle kummipojalle.
Tildan joulu on kyllä ihana, voi miten ehdin toteuttaa kaikki suunnitelmat?
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)










1 kommentti:
Kiva pipari! Noita pitäisi itselläkin alkaa tekemään sarjatyönä joulukuusta varten. =)
Lähetä kommentti